ZILDJIAN OGŁASZA MIĘDZYNARODOWĄ KAMPANIĘ SERII A DLA SKLEPÓW

Zildjian ogłasza rozpoczęcie międzynarodowej kampanii dla sklepów, mającej na celu zaprezentowanie nowych talerzy perkusyjnych z serii “A”.

Firma Avedis Zildjian Company w tym roku obchodzi swoje 390 urodziny z nowym wyglądem i udoskonalonym brzmieniem dla swojej historycznej serii – A Zildjian. Od 2 września, Zildjian uruchamia międzynarodowy program ekspozycji w sklepach aby umożliwić klientom sprawdzenie nowych talerzy z serii A, zaprezentowanych podczas tegorocznych targów NAMM show.

Przez dekady, talerze z serii A Zildjian cieszyły się dużym zainteresowaniem pokoleń legendarnych artystów i zespołów. W 2013 roku, Zildjian rzuca jasne światło na legendarną serię A Zildjian, wydobywając istotę tego klasycznego brzmienie. Fabryka dokonała poprawy krzywizny i wagi tej serii, by uchwycić czuły punkt dźwięku talerzy A – w rezultacie poprawiając crash, ride i hi hat, tak aby bardziej pasowały do styli muzycznych dzisiejszych czasów. Również w roku 2013, Zildjian ponownie wprowadza cienkie talerze Crash 19” i 20” serii A Zildjian oraz średnie Crash 20” z serii A Zildjian.

Ponadto przedstawia nowy Sweet Ride 23” serii A Zildjian – wszystko to w odpowiedzi na zapotrzebowanie perkusisów na grubsze I cieńsze modele talerzy.

Aby mieć możliwość przetestowania najnowszej serii A, wejdź na www.Zildjian.com i sprawdź listę uczestniczących w programie dystrybutorów z Twojego kraju.

Zildjian

Tagi: